Bluebeards Revenge, czyli marka, gdzie każdy rozbójnik znajdzie wszystko czego potrzebuje. Marka utrzymuje ciekawy, piracki styl. Bluebeards Revenge, czyli dla każdego coś dobrego. Zakład?

bluebeards-revenge

Założona w 2010 roku - The Bluebeards Revenge marka produktów do golenia, pielęgnacji brody, włosów i ciała dla mężczyzn z południowo-zachodniej Anglii. Dzięki beztroskiemu podejściu do poważnej pielęgnacji skóry, brody i włosów, marka zdobyła uznanie na całym świecie, zarówno wśród barberów, jak i prywatnych użytkowników. 

Dobro planety

Ich misja polega na dostarczaniu mężczyznom na całym świecie doskonałych produktów do golenia, brody, włosów i ciała. Ale nie tylko! Ważne jest dla nich także nieustanne dążenie do poprawy możliwości recyklingu wszystkich produktów i opakowań. Chcą radykalnie zmniejszyć ilości zużytego plastiku i opakowań jednorazowych do końca 2022 roku.

Co istotne, wszystkie produkty są w 100% wegańskie, a do tego kompletnie wolne od testowania na zwierzętach. 

Jakość produktów

Produkty mają niesamowicie odżywcze składy i nastawione są przede wszystkim na skuteczność. Olejki do brody są pełne naturalnych składników, które dobrze odżywiają i pomagają lekko wymodelować zarost. Marka wykorzystuje nowoczesne technologie, które mają znaczący wpływ na jakość produktu.  

Co oferuje marka Bluebeards Revenge?

Marka w bardzo kompleksowy sposób zajmuje się kwestią pielęgnacji zarostu, twarzy i ciała oraz stylizacji włosów. Wśród marki Bluebeards Revenge znajdziesz to, czego szukasz. W ofercie dostępne są produkty takie, jak: kosmetyki do stylizacji włosów, olejki do brody, mydła, szampony, odżywki do włosów, narzędzia do golenia i wiele, wiele innych. 

Co jeszcze wyróżnia markę?

Bluebeards Revenge jest bardzo otwarty na pomoc charytatywną i wsparcie. Kręgosłupem marki jest wsparcie dla różnego rodzaju fundacji, które zajmują się zdrowiem psychicznym, walką z rakiem męskiej prostaty. 

A za co Wy, najbardziej lubicie Bluebeards Revenge? 

Komentarze (0)

Brak komentarzy w tym momencie.

Nowy komentarz

Odpowiadasz na komentarz