• Nowy

RareCraft olejek do golenia Koniakowy 10 ml

Oceń
35,00 zł

Wyświetl historyczną cenę produktu

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość

5903738541980

Dlaczego My

Darmowa dostawa od 50zł* 
Dla zamówień detalicznych przy wysyłce Paczką w Ruchu. Sprawdź wiecej
Szybki dostęp do nowości dla wszystkich klientów
Jako oficjalny dystrybutor staramy się zapewnić jako pierwsi dostęp do najnowszych produktów.
Prezent gratis do każdego zamówienia
Do każdego złożonego u nas zamówienia uzyskasz gratis.
Oficjalny dystrybutor Reuzel & American Crew
Kupując od nas masz pewność, że otrzymujesz towar z pierwszej ręki. To też gwarancja najwyższej jakości.
Hurtowe ceny dla firm
Zarejestruj swój salon i uzyskaj specjalne rabaty dedykowane tylko dla profesjonalistów.

RareCraft olejek do golenia Koniakowy 10 ml

 

Olejek do brody RareCraft Koniakowy to ciepły zapach, a budują go akordy bursztynu, skóry, mieszanki przypraw, nut drzewnych, oraz czerwonej mandarynki.

Olejek nie ma tłustej formuły oraz świetnie się wchłania. Nawilża, odżywia i zmiękcza zarost. Olejek jest wyposażony w pompkę, która niezwykle ułatwia aplikację.

 

Składniki zawarte w nowym olejku Koniakowym:

  • Olej z opuncji figowej – to jeden z najdroższych olejów świata. Jego bogate działanie na skórę i włosy pobudza krążenie, wzmacnia kosmyki i wspomaga gojenie się uszkodzonego naskórka, a nawet wykazuje działanie przeciwzapalne.
  • Olej z baobabu to ochronny olejek, który posiada w swoim składzie liczne witaminy. Zabezpiecza przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, takimi jak wysoka czy niska temperatura.
  • Olej macadamia to olejek łagodzący, który zapobiega swędzeniu i wzmacnia podrażnioną skórę.
  • Olej ze słodkich migdałów znany jest ze swoich właściwości wzmacniających, regenerujących oraz nawilżających.
  • Olej jojoba to „inteligentny olejek”, który zachowuje wodę w odpowiednich warstwach skóry, zapobiega nadmiernemu parowaniu wody z naskórka.
  • Olej rycynowy to popularny olejek kosmetyczny, który nabłyszcza pasma, a dzięki działaniu zmiękczającym ułatwia stylizację. Dzięki zawartości licznych składników odżywczych, takich jak witamina E i nienasycone kwasy tłuszczowe, olej rycynowy dogłębnie regeneruje włosy i wyraźnie poprawia ich kondycję i wygląd.

 

Sposób użycia: Kilka kropel olejku rozetrzyj w dłoniach i nałóż na zarost.

 

 

Pojemność: 10 ml

Koszty dostawy
GLS (24H)*
CENA DARMOWA DOSTAWA
ODWIEDZAJĄCY 13 zł >200 zł
BARBER 13 zł >500 zł
HURTOWNIK 13 zł >1000 zł
GLS POBRANIE (24H)*
CENA DARMOWA DOSTAWA
ODWIEDZAJĄCY 18 zł >200 zł
BARBER 18 zł >500 zł
HURTOWNIK 18 zł >1000 zł
Orlen Paczka (3-4 DNI)*
CENA DARMOWA DOSTAWA
ODWIEDZAJĄCY 8,99 zł

kupiony min. 1 produkt American Crew lub Reuzel lub zakupy powyżej 129 zł w przypadku inpostu

BARBER Nie dotyczy
HURTOWNIK Nie dotyczy
InPost Paczkomaty 24h (1-2 DNI)*
CENA DARMOWA DOSTAWA
ODWIEDZAJĄCY 12,99 zł Zakupy powyżej 129 zł
BARBER Nie dotyczy
HURTOWNIK Nie dotyczy
ODBIÓR W ODDZIALE (24H-72H)*
ODWIEDZAJĄCY Free
BARBER Free
HURTOWNIK Nie dotyczy
GLS (24H)*
GLS POBRANIE (24H)*
Orlen w ruchu (3-4 DNI)* / InPost Paczkomaty
ODBIÓR W ODDZIALE (24H-72H)*
CENA
DARMOWA DOSTAWA
CENA
DARMOWA DOSTAWA
CENA
DARMOWA DOSTAWA
ODWIEDZAJĄCY
BABER
HURTOWNIK
13 zł
>200 zł
18 zł
>200 zł
8,99 zł / 12,99 zł
kupiony min. 1 produkt American Crew lub Reuzel lub zakupy powyżej 129 zł
Free
13 zł
>500 zł
18 zł
>500 zł
Nie dotyczy
Free
13 zł
>1000 zł
18 zł
>1000 zł
Nie dotyczy
Nie dotyczy
Barberstore.pl

Napisz pierwszą recenzję! !

FAQ

Jaki jest koszt dostawy?

Dostawa w naszym sklepie zaczyna się zależnie od typu konta, jaki posiada dany użytkownik. Odwiedzający/gość/klient ma do dyspozycji najtańszą wersję dostawy, czyli paczkę w ruchu od 6 zł lub za darmo-warunkiem jest kupiony min. 1 produkt American Crew lub Reuzel bądź dokonanie zakupów powyżej 100 zł. 

Barber oraz Hurtownik mogą skorzystać z dostawy przy pomocy kuriera GLS. 

Barber przy zamówieniach powyżej 500 zł otrzymuje darmową dostawę na terenie Polski. Natomiast hurtownik darmową dostawę otrzymuje przy zamówieniu powyżej 1000 zł. 

Zawsze aktualny koszt dostawy sprawdzisz na stronie produktu jak i w procesie zakupowym. 

4

Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

W momencie wysłania zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z naszego sklepu. Znajdziesz w niej link dzięki, któremu możesz sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja przesyłka.

1

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Klient ma możliwość uiszczenia ceny w następujący sposób:

a) przelewem bankowym na rachunek bankowy Usługodawcy, na rachunek nr. 52 1750 0009 0000 0000 3377 4947 PNB Paribas.

b) za pobraniem tzn. gotówką przy odbiorze Towaru (wysyłka za pobraniem),

c) za pośrednictwem serwisu Dotpay, tj. firmą Dotpay Sp z o.o. z 30-552 Kraków ul. Wielickia 28b , 30 - 552 Kraków, NIP 6342661860, REGON 240770255, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod  numerem KRS 0000296790, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Kraków - Śródmieście w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, o kapitale zakładowym 4.000.000,00  złotych, kapitale opłaconym 4.000.000,00 złotych, posiadająca status agenta rozliczeniowego, prowadząca system autoryzacji i rozliczeń na podstawie zgody Prezesa Narodowego Banku Polskiego z dnia 29. września 2008 r. nr 3/2008 oraz posiadająca zgodę na prowadzenie działalności w charakterze Krajowej Instytucji Płatniczej, wydaną przez  Komisję Nadzoru Finansowego w dniu 3. września 2013 roku, nr wpisu do rejestru: IP14/2013 , zarejestrowana w rejestrze usług płatniczych dostępnym pod adresem https://erup.knf.gov.pl/View/ . Działalność Dotpay podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego (płatność online przelewem albo kartą kredytową/debetową),

d) kartą płatniczą w przypadku odbioru osobistego w jednym z oddziałów Sprzedawcy oraz na stronie internetowej

1

Czy mogę zapłacić za zamówienie w innej walucie?

Niestety. Wszelkie płatności przyjmujemy tylko i wyłącznie z Polskich kont i tylko w złotówkach.

2

Ile czasu mam na zwrot lub wymianę produktu?

Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 (czternastu) dni, przy czym termin ten biegnie od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią (inną niż przewoźnik), a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia przed jego upływem na adres wskazany przez Sprzedawcę.

Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Towar powinien być zapakowany w sposób, który zagwarantuje jego bezpieczny transport oraz wysłany na adres magazynu wskazanego przez Sprzedawcę po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Magazyn jest prowadzony w innej lokalizacji niż dane rejestrowe Sprzedawcy.

2

Jak mogę się z Wami skontaktować?

Dane do szybkiej komunikacji ze Sprzedawcą:

Dane adresowe:

CENTRUM ZAOPATRZENIA FRYZJERÓW SP. Z O.O., SP. KOM.

ul. Daleka 4, 02-020 Warszawa

Dane teleadresowe:

e-mail: sklep@barberstore.pl

tel: +48 22 822 72 22 czynny w godzinach 9:00 - 17:00 (koszt połączenia wg. taryfy operatora)

1

Czy muszę mieć konto aby zrealizować zamówienie w Waszym sklepie?

W naszym sklepie złożysz zamówienie również bez zakładania konta jako gosć. Pamiętaj jednak, że będąc barberem czy hurtownikiem możesz liczyć na dodatkowe rabaty, które zostaną przypisane przy założeniu konta. 

2

Ta strona używa ciasteczek w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając z tej strony wyrażasz na to zgodę.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć